Alone

Alone


D                                              Em

تورو دوست دارم، مثل حس نجیب خاک غریب ، تورو دوست دارم

C                                                        D

مثل عطر شکوفه های سیب تورو دوست دارم عجیب تورو دوست دارم زیاد

Em               D

چطور پس دلت میاد ، منو تنها بزاری

D                                Em

تورو دوست دارم مثل لحظه ی خواب ستاره ها تورو دوست دارم

C                                D

مثل حس غروب دوباره ها تورو دوست دارم عجیب تورو دوست دارم زیاد

Em               D

نگو پس دلت میاد منو تنها بزاری

D                                      Em

توی آخرین وداع وقتی دورم از همه چه صبورم ای خدا دیگه وقت رفتنه

Em Am C

تورو میسپرم به خاک تورو میسپرم به عشق برو با ستاره ها

D Em

تورو دوست دارم مثل حس دوباره ی تولدت تورو دوست دارم

C D

وقتی میگذری همیشه ازخودت تورو دوست دارم مثل خواب خوب بچگی

Em D

بغلت میگیرمو میرم به سادگی

D Em

تورو دوست دارم مثل دلتنگی های وقت سفر تورو دوست دارم

C D

مثل حس لطیف وقت سحر مثل کودکی تورو بغلت میگیرمو

Em D

این دل غریبمو با تو میسپرم به خاک

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Alone ? تاريخ: چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, ? موضوع: <-PostCategory-> ?

CopyRight| 2009 , guitar-alone.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com